B

sobota, 22 października 2016

Witajcie ponownie! :)

Witajcie na nowym blogu! :) 


Dziś, 22.10.2016, oficjalnie zamykam starego bloga (będzie jeszcze 'dostępny' przez miesiąc) i otwieram tę nową przestrzeń. To poniekąd czas podsumowań. Wiele miesięcy ze mną, a w zasadzie za nami, bo jesteście ważną częścią tamtego bloga. Mam nadzieję, że będziecie również stale obecni tutaj. 

Stary blog to nieco ponad milion dwadzieścia tysięcy wyświetleń, 238 postów, 20 krótszych i dłuższych opowiadań, 36 miniaturek. Tutaj będą kolejne! ;) 

Ten blog nie jest jeszcze w takim kształcie, w jakim bym chciała. To poniekąd wersja robocza. Jak widzicie wielu elementów jeszcze nie ma. Będę je dodawać w wolnych chwilach. Dziś rozpoczynam, bo obiecałam wrzucić nowy rozdział 'Zakazanego..' już w nowym miejscu. Zapraszam zatem jutro przed południem! :)

Przeniesienie bloga pozwoliło uporządkować wcześniejsze opowiadania. Wreszcie są po kolei, o co zawsze ze mną 'walczyliście'. ;) Uprzedzając Wasze pytanie - tak, nie ma 'Wbrew'. Wróci po Nowym Roku!  

Dzięki za te wspólne miesiące i lata, kilka tysięcy komentarzy (z całą pewnością zostawię sobie na pamiątkę!) i dobrą energię!!! :)

6 komentarzy:

  1. Witam. Mogę zapytać czemu teraz jesteśmy na nowej stronie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowe miejscem Parapetówkę czas zacząć! Dawać kielichy. Powodzenia oby jak najdłużej i najczęściej tu! Czego sobie i Tobie życzę. KaEm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy! Teraz tylko czekamy na kolejny rozdział. Może jakaś niespodzianka, mam pomysł może dodasz dłuższy rozdział jutro?
    Czekam z niecierpliwością...
    Pozdrawiam MM

    OdpowiedzUsuń
  4. My również dziękujemy za wszystkie wspolne chwile. :) za te piekne opowiadania i miniaturki. Cieszę się, że dalej bedziesz pisać, bo bardzo lubie twoje opowiadania i bardzo często do nich wracam :) fajnie, że wszystko przeniesiesz na tego bloga, a szczegolnie ciesze się, że znów pojawi się Wbrew... :) mój faworyt. Zresztą nie ważne gdzie, ważne jak! a ty piszesz świetnie :) W takim razie jutro czekam na kolejna czesc rozdzialu :) Pozdrawiam Cie serdecznie,
    Magda M.

    OdpowiedzUsuń
  5. A parapetówka kiedy będzie ... ? Zaginam już na stopa...hihihi. Zmiana,aż mi kopara opadła...
    Dzięki,że będziesz... Buziale. <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wieczór w nowym miejscu!
    Fajnie tu! Czuję, że mi się spodoba. Kolorystycznie też w moim guście ;). Tam zostawiłam mnóstwo wspomnień, słów i dobrych emocji. Tam byłam od lutego 2014, tu od początku, ale tak jak tam tu też mam zamiar przeczytać wszystko! O! Także zaczynajmy :D.
    A zresztą nieważne gdzie, ważne z kim!!!

    OdpowiedzUsuń