B

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

I'm back! ;)

 Witajcie!!! 


Dziś garść ogłoszeń parafialnych. Na samym wstępie jednak przepraszam Was za moją kolejną, bardzo długą nieobecność. Dziękuję za wszystkie wiadomości i komentarze. Fajnie, że czekałyście na mój powrót. To bardzo miłe i budujące. 


Wracam do publikowania. Jutro lub pojutrze pojawi się kolejny rozdział opowiadania. Postaram się wrzucać jedną część raz na tydzień, no dobra, może półtora ;) Miałam długą przerwę, muszę znów wejść w ten blogowy rytm. 

Czekają nas kolejne zmiany. Mam nadzieję do końca października zaprosić Was w nowe miejsce. Do trzech razy sztuka! Chyba muszę bardziej zdecydowanie odciąć przeszłość grubą kreską. Stay tuned! ;) 

14 komentarzy:

  1. <3 <3 <3 uwielbiam! i czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że wracasz ;-);-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny powrót, ktorego nie mogę się doczekać! (oprócz nowych odcinków Brzyduli ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale,czekałam na Twój powrót ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna informacja. Czekam... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale już nie mogę się doczekać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale niespodzianka!!! Niezmiernie miła niespodzianka. Wierzyłam cały czas w to, że jednak wrócisz do nas i do pisania, bo bakcyla przelewania swoich myśli na 'papier' nie jest tak łatwo się pozbyć. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na twoje opowiadania. Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Od rana takie wspaniałe wiadomości, ten dzień nie mógł się lepiej zacząć :) Bardzo czekałam na twój powrót i jak widać marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuuuper!!! :)
    Magda M

    OdpowiedzUsuń
  11. I dzień od razu stał się lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam na Twoje miniaturki i opowiadania
    Pozdrawiam,Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko błagam cię, nie usuwaj starych opowiadań! Co jakiś czas lubię sobie je przeczytać i wrócić do 2014, w którym odkryłam twój blog :D
    Już się nie mogę doczekać kolejnych części.
    Buziaki,
    Zuz!

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, nie wierzę! Wróciłaś!! <3 wchodzę tutaj przekonana, że nic nowego się nie pojawiło (wchodziłam tu naprawdę często od marca hahah :D), a tu taka niespodzianka! Ale się cieszę, od razu mi się humor poprawił. Twoje opowiadania są najlepsze! Zmykam czytać i już z niecierpliwością czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń