B

niedziela, 15 września 2019

Powrót...

Witajcie,

długo mnie tu nie było. Zdecydowanie dłużej niż planowałam. Ale wiele się w moim życiu działo i wciąż dzieje, aż w pewnym momencie moje zdrowie, mój organizm pokazali mi czerwoną kartkę. Muszę trochę zwolnić, a to wiąże się z niecą większą ilością wolnego czasu. Chcę do Was wrócić, chcę wrócić na bloga. Całkiem świadomie mogę powiedzieć, że wracam w październiku. Z pewnością nie w takim wymiarze w jakim i Wy i ja byśmy sobie życzyli. Z pewnością nie będą to publikacje regularne, z dokładnością co do godziny, jak było to kiedyś. Ale myślę, że do końca roku uda mi się opublikować jedno opowiadanie i być może zacząć kolejne.

Dziękuję Wam za cierpliwość, za wszelkie sygnały na blogu i na skrzynce mailowej, że wciąż chcecie mnie czytać i czekacie na kolejne perypetie Uli i Marka.

Trzymajcie się ciepło! :)
Amicus

16 komentarzy:

  1. Świetna wiadomość, że do nas wracasz i że się odezwalas! �� Zawsze regularnie sprawdzam czy czegoś nie dodałas. Życzę powrotu do zdrowia i oczywiście czekam na opowiadania. �� Super, że znów jesteś.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Magda M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

      Usuń
  2. ja też czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać. Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy wszyscy czekać na opowiadania😉. Pozdrawiam serdecznie😊. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,
    Cieszę się, że się odezwałaś.
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze.

    Pozdrawiam,
    Moli

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam twojego bloga od dawana, ale nie komentowałam zbyt często, teraz postanowiłam to naprawić. Cieszę się, że wracasz do publikowania. Z niecierpliwość czekam na kolejne przygody Uli i Marka.
    Ps. życzę dużo zdrowia, wypoczywaj.
    Pozdrawiam, do października/ Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy cierpliwie. :)
    AnMa

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, co za niespodzianka! Też czekam. Pozdrawiam. KaEm.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale niespodzianka! 😍 Dużo zdrówka życzę i czekam na opowiadanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że wracasz. Życzę Ci zdrowia i czekam na nowe opowiadanie. Aga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już prawie kończy się październik a nadal nie ma żadnych rozdziałów. Ale będę i tak czekać cierpliwie. Pozdrawiam autrorke i czytelników

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje życie było zdewastowane! Ale wszystko dzięki Dr szczęśliwemu, który przyniósł mi moją dziewczynę po tym, jak mnie zdradziła i poprosiła o zerwanie, Alexis scorpio z FL Usa. Na początku nie wierzę, że próbuję z nią wrócić, ale wszystko, co mi powiedziała, to to, że jest z kimś innym. że nie jest już zainteresowana poślubieniem mnie w tym momencie byłem złamany sercem, bo kocham moją dziewczynę tak bardzo, że nie mogłem jej tak porzucić, ona mnie opuściła, naprawdę ją kocham i nigdy nie wyobrażam sobie życia bez jej. nie, dopóki nie natknąłem się na potężnego prawdziwego rzucającego zaklęcia Dr zadowolonego, który obiecuje mi zaklęcie miłosnej miłości na 24 godziny, że wrócę z moją dziewczyną, dobre dwadzieścia cztery {24} godziny. hmm-mm, to była dobra noc o 23: 00 w ciągu dni, w których Dr Happy powiedział mi, że moja dziewczyna wróci, na początku usłyszałem dzwonek dzwonka zbliżający się do moich drzwi i usłyszałem, jak ktoś mówi kochanie !!!, brzmi znajomo, otworzyłem drzwi i zobaczyłem moją dziewczynę stojącą i płaczącą przede mną. nie byłem zaskoczony, ponieważ to wszystko, o co modliłem się, aby wróciła do domu. Zgadnij, co 2 tygodnie po tym, jak zauważyła swój układ i temperaturę jej ciała, i zabrałem ją do kliniki na badanie, a lekarz powiedział mi, że jest w niej życie, co oznacza, że ​​jest w ciąży, naprawdę chcę skorzystać z tej okazji, aby podziękować dr. bardzo szczęśliwy i strona miłości, która skierowała mnie do Dr happy, jeśli masz jakiekolwiek problemy z odzyskaniem byłego ekwipunku, lub sytuacja, która jest gorsza lub dokładnie taka, w jakiej byłeś, skontaktuj się z Dr happy na happylovespell2@gmail.com Whatsapp / cal + 2348133873774
    odwiedź jego stronę internetową ... happylovespell2.webnode.com/
    na temat jego zaklęcia miłosnego Blogs site. http://happylovespel.blogspot.com.ng/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń